en kort uppdatering


Timo Räisänen - My Valentine

Igår åkte jag som sagt in till stan vidd två tiden för att först fika med Rasmus och det var jättekul att catcha up efter så lång tid. Känns som att vi kunde prata utan att sluta, hade alltid något att säga. Så vi satt på "Fröken Olsson" ett tag och drack lite för mycket kaffe. Efter det mötte jag upp Philip som jag inte träffat på ännu längre tid, vi satte oss på "Restaurang Viktoria" och tog varsinn öl i solen, riktigt behagligt.
Kom fram till att det är över två år sedan språkresan var nu, jag träffade som sagt Philip sommaren 2008 när jag var på språkresa @ Jersey, UK.

Men jag ville fortsätta vara social igår så jag väntade in Rasmus och hans kompis Alexander så tog vi några fler öl och njöt av det härliga vädret. Först på "Bryggeriet" och sedan vidare till "Capuccino".

En mysig dag var det i alla fall, och nu ska jag snart cykla till jobbet i regnet. Men jag jobbar bara 11:30-15.45 idag så jag klagar verkligen inte! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0