alla ska med

Kamrater, jag är hemma igen. Eller okej, nu har jag snart varit hemma i mitt hus i cirka 20 timmar men jag var så extremt utpumpad av energi att jag helt enkelt inte orkade blogga.

Den här veckan som jag spenderat på Seläters camping strax utanför Strömstad har varit helt fantastisk. Jag har lärt känna ännu fler fantastiska människor (känns som att jag gör det jämt) och tillsammans med Sara Rosén fick vi hela speeddateingsfältet att massera varandra för att bidra med poäng till poängjakten. Vi har kramat Mona Sahlin och jag har kramat Jason Diakté. Dansat i leran med de givna och älskvärda regnstövlarna på.
Gått på otroligt intressanta och peppande seminarier. Blivit helt säker med vad mitt projektarbete i trean ska handla om.

Jag har haft en utav de bästa veckorna i mitt liv och jag har nu ett ännu större och starkare hopp för ett rödgrönt Sverige. Inga fler skitår - regeringsskifte den 19 september! Upp till kamp emot kvalet sista striden det är. Ty Internationalen mot alla lycka bär!!! ♥

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0